به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا عدالتخواه پنجشنه شب در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور شریعتمداری وزیر صمت در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی سایت ها و عده ای دلال هستند که مشکل روانی در جامعه ایجاد کرده و قیمت های دروغین برای ارز تعیین می کنند.
وی افزود: باید بحث برخورد با این موضوع در هیات دولت مطرح شود تا وزارت اطلاعات نیز در این زمینه دست به اقدام ‌بزند.
رییس کل دادگستری کرمانشاه اعلام کرد: نیروی انتظامی و اداره کل اطلاعات استان از فردا موضوع شناسایی و دستگیری مخلان بازار ارز و معرفی به دستگاه قضایی را در دستور کار قرار می دهند.
عدالتخواه در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ستادهای پیگیری اقتصاد مقاومتی از 2 سال قبل در سطح کشور تشکیل شده است.
وی افزود: به دنبال ایجاد یک‌ مجتمع رسیدگی به مشکلات اقتصادی در دستگاه قضایی استان کرمانشاه هستیم و در صورتی که مکان مورد نظر در اختیار ما قرار گیرد این مجتمع شروع به کار خواهد کرد.
به گفته این مقام ارشد دستگاه قضایی در کرمانشاه افزود: به منظور کمک به چرخه تولید برای تولید کنندگان استان مجازات های جایگزین زندان اعمال می شود.
رییس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه نباید خطر تولید واحدهای تولیدی متوقف شود، گفت: ضمن رعایت حقوق کارگران باید کارخانه و مراکز تولیدی فعال باشند تا چرخ تولید از حرکت باز نماند.
عدالتخواه اعلام ‌کرد: شرکت هایی صوری در استان وجود دارند که از امکانات دولتی برخوردار می شوند و عرصه را برای واحدهای تولیدی تنگ می کنند.
وی به پرونده گلیم و گبه استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: رسیدگی‌ به این پرونده و پرداخت مطالبات مردم به صورت جدی دنبال می شود.
8068/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.