به گزارش ایرنا؛ ماموستا ملا احمد فخری روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوانرود با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، افزود: نیروهای فعال در این نهاد و نهادهای مرتبط با آموزش و پرورش از قبیل شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان می توانند با تصمیم سازی به توسعه فرهنگ جامعه کمک کنند.
وی با بیان اینکه اصلی ترین کارکرد آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است، اظهارداشت: این نهاد فرزندان را برای زندگی فردا آماده می کند.
معاون فرماندار جوانرود نیز بر لزوم همکاری مسئولان ادارات و دستگاه ها با آموزش و پرورش شهرستان در بازگشایی مدارس تاکید کرد.
کمال شهسواری افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور زمینه سازی و همکاری با آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌های خود برای آغاز سال تحصیلی جدید استفاده کنند.
مدیر آموزش و پرورش جوانرود هم در ادامه این جلسه گفت: در سال تحصیلی جدید بیش 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان راهی مدارس می شوند.
محمود داوودی زاده مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را یادآور شد و خواستار حمایت های مسئولان برای حل این مشکلات شد.
وی مهمترین مشکل آموزش و پرورش را در روستای صفی آباد عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته 33 دانش آموز ابتدایی و 100 دانش آموز متوسطه اول این روستا در یک مدرسه پنج کلاسه و 6 کانکس در فضای حیاط مدرسه به صورت مختلط مشغول به تحصیل بودند.
داوودی زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با اضافه کردن سه کانکس دیگر به مدارس روستای صفی آباد پاره ای از مشکلات مدارس این روستا حل شده است و دختران و پسران به صورت مجزا در شیفت های مخالف تحصیل می کنند.
وی با تقدیر از پیگیرهای فرماندار جوانرود در خصوص رایزنی برای حل مشکلات آموزش و پروش و روستای صفی آباد یادآور شد: امیدواریم با پیگیرهای مسئولان بیش از پیش شاهد حل مشکلات آموزش و پرورش باشیم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.