به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز شنبه در جلسه شورای ورزش قصرشیرین افزود: قصرشیرین اماکن اقامتی مناسب و در سطح بالایی دارد که می تواند برای اسکان ورزشکاران مفید باشد.
وی اظهار داشت: شهرستان مرزی قصرشیرین پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و باید مردم آن در عرصه ورزش هم عملکرد درخشانی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: دشمن همواره به دنبال به انحراف کشیدن جوانان است از این رو برگزاری برنامه های متنوع ورزشی می تواند نیروی جوانی آن ها را در راستای پیشبرد اهداف جامعه پیش ببرد.
رئیس هیات ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این جلسه از برگزاری المپیاد ورزشی در سطح شهرستان های استان کرمانشاه خبر داد.
بهروز شهبازی افزود: با توجه به وقوع زلزله آبان ماه سال گذشته به منظور ایجاد شور و نشاط در بین جوانان استان کرمانشاه ، این مسابقه ها در 2 بخش شهری و روستایی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسابقه ها در حوزه بازی های بومی محلی انجام می شود ، اظهار داشت: برگزاری این المپیاد ورزشی باعث شکوفایی استعداهای ورزشی می شود.
رئیس هیات ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی موفق به کسب 10 مدال شدند و در بخش بانوان از 6تن بانوی اعزامی به این رقابت ها ، پنج تن توانستند مدال کسب کنند که یکی از موفق ترین دوره های ورزش استان کرمانشاه است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.