حسین خدرویسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه ها روز پنجشنبه گذشته (15 مرداد) برگزار و طی آن کمک های مردمی تنها با روش های الکترونیکی جمع آوری شد.
وی ادامه داد: در این روش مردم نوع دوست کرمانشاه کمک های خود را از طریق مراجعه به پایگاه های اطلاع رسانی کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir و یا از طریق اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز بانک ها به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کردند.
خدرویسی روش دیگر جمع آوری کمک های مردمی را شماره گیری کد #083*8877* از طریق تلفن های همراه، عنوان و اظهار داشت: شماره حساب 0109390939009 این نهاد نزد بانک ملی و شماره کارت 6037991899939627 نیز برای دریافت کمک های نقدی اعلام شده بود.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآور شد: با احتساب تمامی روش های جمع آوری شده کمک، میزان کمک های اهدایی مردم به دانش آموزان به 18 میلیارد و 120 میلیون ریال رسید.
وی تاکید کرد: تا پیش از بازگشایی مدارس نیازهای اولیه همه دانش اموزان بی بضاعت و کم بضاعت با اولویت دانش آموزان روستایی مانند کتاب، دفتر، کیف، خودکار، مداد و ... تهیه و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.
خدرویسی همچنین در خصوص مرحله دوم جشن عاطفه ها گفت: مرحله دوم این جشن ملی روز چهارشنبه 11 مهر با حضور و مشارکت دانش آموزان در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه افزود: در این مرحله دفاتر کمیته امداد، ستادهای مرکزی شهرستان ها و مراکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی ها خواهند بود.
وی در پایان با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های سال گذشته بیش از 25 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی مردم نیکوکار استان به دانش آموزان بی بضاعت کمک شد، ابراز امیدواری کرد کمک های امسال بیشتر از سال گذشته باشد.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند که بیش از 12 هزار نفر آن ها را دانش آموزان تشکیل می دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.