سرهنگ نجفعلی کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات اشتغالزایی در بخش طرح های پرورش زیتون ، زنبور عسل ، باغداری و دامداری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی ، مهمترین اولویت بسیج سازندگی اجرای فرامین رهبری در این بخش است تا با عملیاتی کردن آن در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ، شاهد اشتغالزایی پایدار و اصولی در این مناطق باشیم.
وی بیان کرد: در راستای مردمی کردن اقتصاد مقاومتی ، بسیج سازندگی سیاست های و برنامه های کوتاه مدت و زودبازده در دست اقدام دارد که با اولویت در روستاها و مناطق محروم شهرستان سرپل ذهاب اجرا می شود.
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفـت: از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغالزایی پایدار و اصولی به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استفاده می شود.
سرهنگ کرمی ، هدف از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کاهش نرخ بیکاری جوانان شهرستان عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح های در دست اقدام ، علاوه بره بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها ، شاهد اشتغالزایی مناسب در منطقه خواهیم بود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.