به گزارش ایرنا ، رستگار یوسفی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: ستاد تنظیم بازار تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم به ویژه اقشارآسیب پذیر جامعه کمترین مشکلات را داشته باشند.
وی اظهارداشت : تامین به موقع کالاهای اساسی مردم ، رصد و کنترل این کالاها ، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و تلاش در جهت حل مشکلات مردم مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.
فرماندار جوانرود از ستاد تنظیم بازار این شهرستان خواست برای بهبود و سطح کیفی و کمی عرضه و ارائه مایحتاج عمومی مردم نظارت بیشتری برعملکرد واحدهای صنفی داشته باشد.
یوسفی خاطرنشان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کلیه دستگاه ها به دنبال این باشند که دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.
وی یادآور شد: از اول سالجاری تاکنون 45 تن برنج ، 6 تن گوشت مرغ منجمد ، 7/4 تن گوشت قرمز و 25 تن شکر با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در شهرستان جوانرود توزیع شده است.
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت جوانرود نیز گفت: ستاد تنظیم بازار این شهرستان با همکاری صنف های مختلف طرح کنترل و نظارت عرضه و تقاضای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با جدیت اجرا و با متخلفان برخورد قانونی می کند.
منصور مجیدی افزود: از اول سالجاری تاکنون 2 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان جوانرود انجام گرفته و در این راستا 139 واحد صنفی متخلف به 55 میلیون تومان جریمه شده اند.
وی اظهار داشت : این واحدهای متخلف به علت گرانفروشی و کم فروشی ، درج نکردن قیمت و عرضه خارج از شبکه جریمه شدند.
مجیدی یادآورشد: از اول سالجاری تاکنون 25 کشت مشترک با همکاری دیگر دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار انجام گرفته است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.