حسین خدرویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد، 2 هزار و 236 مددجوی کرمانشاهی با حضور در دوره های فنی و حرفه ای، آموزش های لازم را فرا گرفتند.
وی یادآور شد: آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شده به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه در سه دوره مقدماتی، پایدارسازی و مهارت آموزی ارائه شده است.
خدرویسی افزود: از مجموع مددجویانی که تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار گرفتند، 916 نفر آن ها در دوره های بلندمدت مهارت آموزی حضور پیدا کردند که کمیته امداد برای این نوع آموزش و برای هر کدام از آن ها تا سقف 20 میلیون ریال هزینه کرده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآور شد: همچنین تاکنون یک هزار و 320 مددجو در دوره های آموزشی مقدماتی و پایدارسازی مهارت های فنی لازم را کسب کرده اند.
وی افزود: کمیته امداد برای حضور هر یک از مددجویان در دوره های آموزشی مقدماتی تا سقف چهار میلیون ریال و پایدارسازی تا سقف یک میلیون و 500 هزار ریال اعتبار اختصاص داده است.
خدرویسی همچنین با اشاره به رایگان بودن حضور مددجویان در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: این آموزش ها به صورت مستمر تا پایان سال برای مددجویان متقاضی ادامه خواهد یافت.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان سال جاری حدود هفت هزار مددجوی استان با حضور در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای از مهارت های لازم برخوردار شوند.
وی در پایان گفت: آن دسته از مددجویانی که مهارت های فنی و حرفه ای لازم را کسب کرده و آماده ورود به بازار کار هستند می توانند از وام های اشتغال این نهاد تا سقف 200 میلیون ریال بهره مند شوند.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.