به گزارش ایرنا، جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سالجاری پنج هزار و 800 نفر از مددجویان تحت حمایت در دوره‌های آموزشی در سرفصل‌های مقدماتی، مهارت‌آموزی و پایدار سازی کمیته امداد شرکت داده می شوند.
وی با بیان اینکه یکی از راه‌های توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار آموزش صحیح و استاندارد به متقاضیان اشتغال است، افزود: دوره‌های آموزشی بر اساس علاقه‌مندی و نیازسنجی بازار کار بر مبنای سکونت جغرافیایی برگزار می‌شود.
محمدی فارسانی به بهره‌مندی از اساتید متخصص و آموزشگاه‌های معتبر در زمینه آموزشی اشاره کرد و افزود: دوره‌های آموزشی برای مددجویان تحت حمایت بدون دریافت هزینه و رایگان صورت می‌گیرد.
وی همچنین گفت: برای نخستین بار دوره آموزشی راهنمای گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به‌منظور افزایش مهارت‌های حرفه‌ای برای مددجویان مستعد ساکن در مناطق شهری و روستایی ویژه گردشگری برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی مفاهیم و اصطلاحات میراث فرهنگی و گردشگری، آشنایی با فنون راهنمای تور، بهداشت سفر، کمک‌های اولیه و سایر موارد مرتبط را فرامی‌گیرند.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.