به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی شیرجه ایران متشکل از 'شهنام نظرپور' و 'مجتبی ولی پور' صبح امروز (پنجشنبه) در تخته 10 متر هماهنگ به مصاف حریفان خود رفتند اما از کسب مدال بازماندند.
نمایندگان ایران در رشته شیرجه با کسب 6.318 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفتند و از دستیابی به مدال بازماندند.
نظرپور شیرجه رو کرمانشاهی در حالی در این رقابت حاضر شد که از ناحیه کمر آسیب دیده بود و تیم شیرجه ایران نتوانست در مسابقات تخته 3 متر نیز شرکت کند.

** صعود تیم واترپلو به مرحله یک چهارم نهایی
به گزارش ایرنا، مسابقات واترپلوی بازی های آسیایی نیز پیگیری شد و تیم کشورمان با حضور و درخشش 'ارشیا الماسی' و 'محمدجواد عباسی' 2 بازیکن کرمانشاهی خود موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.
تیم کشورمان در اولین مسابقه دور مقدماتی به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه 11 بر 5 حریف خود را شکست داد، همچنین تیم ایران در دومین مسابقه نیز 16 بر 11 از سد کره جنوبی گذشت.
تیم واترپلوی کشورمان در سومین و آخرین مسابقه دور مقدماتی با قزاقستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مسابقه داد ولی در نهایت با حساب 9 بر 5 نتیجه را واگذار کرد اما توانست به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
ملی پوشان واترپلوی ایران عصر امروز (پنجشنبه) برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی و جمع 4 تیم برتر به مصاف عربستانی می رود که در گروه خود سوم شده است.
از استان کرمانشاه 20 ورزشکار به رقابت های آسیایی جاکارتا در 10 رشته شامل فوتبال، قایقرانی، کبدی، سپک تاکرا، واترپلو، کاراته، دو و میدانی، وزنه برداری، پینگ پنگ و شیرجه اعزام شده اند که 14 نفر آن ها را آقایان و 6 نفر نیز بانوان تشکیل می دهند.
در بازی های آسیایی جاکارتا بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 40 رشته و 462 ماده ورزشی با هم رقابت می کنند و کاروان کشورمان نیز با 378 ورزشکار شامل 280 نفر آقا و 98 نفر خانم به مسابقات اعزام شده است.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.