به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه این بازدید گفت: 55 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این طرح برای بهره برداری در دهه فجر سال 97 تامین و تخصیص داده می شود.
وی اظهار داشت: طرح های عمرانی که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار باشند در اولویت دولت دوازدهم برای تامین اعتبار و بهره برداری قرار دارند.
بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: قول مساعد مسئولان ارشد کشور برای اتمام این طرح هدیه دولت به مردم کردستان در سال 97 است.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان هم اظهار داشت: این طرح به طول 21 کیلومتر در سه قطعه اجرا می شود که تاکنون 87 میلیارد ریال آن تامین اعتبار شده و از 62 درصد پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است.
شهرام ملکی اضافه کرد: از بابت اجرای این طرح 150 میلیارد ریال برای اصلاح و 100 میلیارد ریال برای آسفالت به پیمانکار بدهی داریم که امیدواریم دولت با تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و 300 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اتمام این پروژه تا دهه فجر مساعدت کند.
وی گفت: این طرح از ابتدای سال 95 شروع شد و با توجه به اهمیت آن در بحث زیرساخت های حمل و نقل استان کردستان اتمام و بهره برداری از آن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
معاون رئیس جمهور در سفر به کردستان از طرح راه آهن سنندج - همدان، طرح جدید گردنه صلوات آباد (باند دوم همدان - سنندج)، سامانه انتقال سد قوچم، پروژه بازآفرینی ناحیه منفصل نایسر و کنار گذر سنندج بازدید می کند.
3034/6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.