به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتمع بین راهی و جایگاه پمپ بنزین فیض الله بیگی در زمینی به زیربنای 4 هزار و 700 مترمربع و با 65 میلیارد ریال سرمایه گذاری در فاز اول به بهره برداری رسید.
این جایگاه با 16 نازل عرضه، قابلیت ذخیره سازی 180 هزار لیتر بنزین معمولی، سوپر و نفتگاز را دارد.
امروز همچنین با حضور استاندار، تالار چند منظوره میلاد سقز با زیربنای سه هزار متربع و 40 میلیارد ریال اعتبار در 2 طبقه افتتاح شد.
این تالار به منظور برگزاری همایش، سمینار و مجالس شادی احداث شده و یک هزار و 500 متر آن غذاخوری و یک هزار و 500 مترمربع دیگر آن هم به قسمت پذیرایی اختصاص یافته است.

** عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی بدنسازی در سقز آغاز شد
مدیر کل ورزش و جوانان در آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی بدنسازی شهید کاظمی سقز اظهار داشت: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع احداث می شود.
حامد جولایی یادآور شد: این سالن ورزشی در ۲ طبقه با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در قالب ماده ۲۷ و توسط بخش خصوصی احداث می شود.
وی با بیان اینکه این پروژه قرار است طی یکسال به بهره برداری برسد، تاکید کرد: این دومین پروژه ورزشی در کردستان است که از طریق ماده ۲۷ و توسط بخش خصوصی احداث می شود.
جولایی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان اولین دستگاهی است که در استان نسبت به واگذاری پروژهای دولتی به بخش خصوصی اقدام کرده است، افزود: امسال ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده برای تکمیل پروژه های ورزشی ناتمام سقز اختصاص یافته است.
۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در شهرستان سقز فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، مرادنیا استاندار کردستان سفر یک روزه به شهرستان سقز را با حضور در مزار شهدای این شهر و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا آغاز کرد.
دیدار با فعالان سیاسی و اجتماعی این شهرستان و نشست خبری با اصحاب رسانه و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های وی در سفر یک روزه به سقز است.
براساس سرشماری سال 95، جمعیت شهرستان سقز 226 هزار و 451 نفر است که 168 هزار و 359 نفر در شهر و 58 هزار و 92 نفر نیز در روستاها ساکن هستند. سقز در 195 کیلومتری شمال سنندج قرار دارد.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.