به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی روز سه شنبه در یادواره شهدای دیواندره اظهار داشت: تداوم راه شهدا، حفظ ارزش ها و باورهای انقلاب می تواند تمام این توطئه ها را خنثی کند.
وی گفت:امروز وظیفه مسئولان و اقشار مختلف مردم ادامه دادن راه شهدا، حفظ ارزش های انقلاب، مبارزه با دشمن و غلبه بر کفر، ظلم و ستم است.
حجت الاسلام باباشاهی افزود: ایران اسلامی به برکت داشتن رهبری مقتدر، ملت انقلابی و همیشه در صحنه در برابر تهدید دشمن ایستاده و هیچ ترس و هراسی از تهدید و تحریم ندارد.
فرماندار شهرستان دیواندره نیز گفت: امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت های شهدا و ایثارگران حاصل شده و همه ما باید قدردان آن باشیم.
جعفر توان اظهار داشت: با حمایت از خانواده های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان می شود و برگزاری یادواره های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.
در پایان این یادآواره از ایثارگری های جمعی از خانواده های شهدای شهرستان دیوانده با اهدای لوح تقدیر شد.
شهرستان دیواندره با 80 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری جنوب غربی سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 228 شهید، 240 جانباز و 43 آزاده تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
7353/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.