به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فلاحی روز یکشنبه در شورای اداری اظهار داشت: دشمنان چون در بُعد نظامی نمی توانند علیه ایران اسلامی اقدامی کنند بنابراین جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را راه اندخته اند.
وی با اشاره به برنامه ریزی رسانه های معاند برای تخریب مسئولان افزود: با تکرار برنامه ها و روش های پیشین نمی توانیم در برابر هجمه دشمنان موفق شویم بلکه باید با جدیت بیشتر تلاش کرده و به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.
فلاحی با بیان اینکه مدیران باید ریسک پذیر و شجاع باشند، تاکید کرد: هر مسئولی باید نسبت به دستگاه متبوع خود احساس مسئولیت کند و پاسخگوی مردم باشد و پاسخگویی عملکردش را بر عهده فرمانداری نگذارند.
وی در بخش دیگری به فعالیت بازارچه مرزی سیرانبند اشاره کرد و یادآور شد: در بین چهار بازارچه مرزی - پیله وری در کشور بازارچه مرزی سیرانبند فعال ترین بوده است.
فرماندار بانه اضافه کرد: تاکنون بیش از 450 کانتینر کالا از بازارچه سیرانبند بانه پس از سیر مراحل قانونی و گمرکی با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی، گمرک و دیگر بخش ها وارد کشور شده است.
وی با اشاره به ضعف عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: بانه کمترین سهم را از اعتبارات طرح اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی با سود چهار درصد جذب کرده و در این بابت رتبه آخر استان را دارد.
فلاحی ادامه داد: مهمترین دغدغه مسئولان اجرایی در شهرستان بانه بحث اشتغال است چرا که دولت تدبیر و امید موضوع شتغال در مناطق مرزی را با جدیت دنبال می کند.
وی اظهار داشت: باید وابستگی به درآمدهای مرزی کاهش یابد و اشتغال پایدار در این مناطق ایجاد شود لذا همه باید برای رسیدن به این اهداف مهم تلاش کنیم.
فرماندار بانه افزود: در هزینه کردن اعتبارات شهرستانی بحث اشتغالزایی هم گنجانده شده و پروژه های عمرانی به نوعی برنامه ریزی شده که اشتغال ایجاد کند.
وی جذب سرمایه گذاران را یکی دیگر از برنامه های دولت دانست و یادآور شد: دولت از سرمایه گذارانی که در بحث پروژه های عمرانی و اشتغالزایی حضور یابند حمایت می کند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 27 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7496/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.