نیما جواهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خوشحالی از کسب رتبه تک رقمی در کنکور 97 اظهار داشت: چون براساس برنامه ریزی و دقیق درس خواندم از رتبه کسب شده غافلگیر نشدم و پیش بینی ام کسب رتبه تک رقمی بود البته انتظار رتبه بالاتری داشتم.
وی که دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی شهید صیاد شیرازی شهرستان کامیاران است، افزود: درس هایم را به صورت خود خوان در منزل خواندم و به غیر از آزمون های آزمایشی کنکور در هیچ کلاس خصوصی شرکت نکردم.
رتبه هشتم کنکور سال 97 گروه علوم انسانی تاکید کرد: هر چه به روزهای برگزاری کنکور نزدیک می شدم ساعات بیشتری را برای درس خواندن وقت می گذاشتم و روزانه بطور میانگین 12 ساعت مطالعه می کردم.
جواهری که مقطع دبیرستان خود را در رشته علوم انسانی با معدل 19:95 پشت سر گذاشته است، گفت: به احتمال زیاد رشته حقوق دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنم.
نیما که تنها فرزند خانواده است، یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت خود را محیط آرام و به دور از هر گونه تنش دانست و از زحمات پدر و مادرش که محیطی آرام برای او فراهم کردند، تشکر کرد.
این دانش آموز برتر کنکور 97 به رشته موسیقی هم علاقه دارد و می گوید: سعی می کنم در کنار تحصیل به این رشته نیز بپردازم.
در کنکور 97 تعداد 26 هزار و 316 دانش آموز استان کردستان در کنکور سراسری دانشگاه شرکت کردند که نیما جواهری دانش آموز کامیارانی با درخشش توانست با کسب رتبه هشتم رشته علوم انسانی در جمع 10 نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی قرار گیرد.
در کنکور سال 96 نیز فرید و فرشید صابری برادران دوقلوی کامیارانی در گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم تجربی به ترتیب موفق به کسب رتبه 6 و 495 کشوری شدند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.