به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی اظهار داشت: برای ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه اول لازم است که ابتدا خانواده ها به مدرسه مراجعه و فرزندشان را ثبت نام کرده باشند.
وی افزود: پس از ثبت نام در مدرسه وثبت اطلاعات در سامانه سناد، خانواده ها می توانند با مراجعه به سامانه فروش کتاب های درسی به نشانه www.irtextbook.comنسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی نیازمند کد ملی و سریال شناسنامه دانش‌‌آموز است، گفت: قیمت کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی جدید 144 هزار ریال اعلام شده است.
وی اظهار داشت: مدیران مدارس برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا 20شهریور فرصت دارند اما باید هرچه زودتر نسبت به انجام این کار اقدام کنند تا با تاخیر در توزیع کتاب های درسی مواجه نشویم.
قربانی با بیان اینکه برای ثبت سفارش کتاب‌ درسی دانش‌آموزان کلاس اولی نیازی به سنجش سلامت نیست گفت: مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان حتی اگر هنوز برای سنجش سلامت اقدام نکرده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.
وی یادآور شد: مدیران مدارس می توانند، نسبت به ثبت نام دانش آموزان سایر پایه ها نیزکه در مهلت تعیین شده موفق به ثبت نام نشده اند، اقدام کنند و سامانه صرفا برای مدیران مدارس فعال است.
در سال تحصیلی (97 - 96) 285 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی مشغول به تحصیل بودند.
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.