به گزارش ایرنا، جعفر پاشایی روز شنبه در جلسه مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان، اردیبهشت را فرصت طلایی برای آموزش و پرورش دانست و افزود: برنامه ریزی های دقیق هفته مشاغل، مسابقات فرهنگی و هنری، برنامه های هفته معلم و امتحانات پایان سال انجام شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم بر ضرورت پاسداشت مقام معلم با رویکرد مدرسه محوری تاکید کرد و گفت: همه معلمان با محوریت مدرسه باید تکریم شوند و لازم است مدیران به این منظور از ظرفیت نهادها و سازمان ها، شهروندان و خانواده ها برای قدردانی از معلمان استفاده کنند.
پاشایی با تاکید بر تکریم معلمان و رعایت اخلاق مداری، خاطرنشان کرد: تکریم و رضایت مندی همکاران و مراجعان، رضایتمندی عمومی و اعتدال گرایی اولویت اساسی در آموزش و پرورش است که مدیران باید مد نظر قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین بخشی برای انجام بهتر امور آموزشی گفت: برنامه ریزی، برنامه محوری و منسجم بودن یکی از اولویت های جدی برای پیشبرد اهداف آموزشی است که مدیران به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
پاشایی با اشاره به سفر هفته جاری رییس جمهوری به تبریز، حضور باشکوه همه مردم را نشانگر وحدت و همدلی دانست که بازتاب مثبت خارجی نیز دارد.
وی با ارایه عملکرد آموزش و پرورش استان در سال گذشته کارنامه آن را مطلوب توصیف کرد و گفت: در اسکان نوروزی فرهنگیان 52 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم ضمن اینکه هیچ موردی از نارضایتی نیز به مرکز ارسال نشده است.
پاشایی، کاشت 36هزار اصله نهال توسط دانش آموزان در روزهای پایانی سال به یاد شهدا و افتتاح 162 طرح عمرانی و پرداخت معوقات بازنشستگان را از جمله اقدامات اساسی آموزش و پرورش استان اعلام کرد.
حدود 700 هزار دانش آموز در 5 هزار و 200 آموزشگاه در آذربایجان شرقی مشغول تحصیل هستند.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.