مدیر جهاد کشاورزی سروآباد روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این 2 طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح توسعه باغات توت فرنگی در روستای رزاب در زمینی به مساحت 10 هکتار با اعتبار یک میلیارد و 968 میلیون ریال اجرا شده است.
مجید قاسمی نژاد یادآور شد: این پروژه با تولید 150 تن محصول در سال باعث اشتغالزایی 20 نفر شده و اعتبار آن از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و آورده متقاضی بخش خصوصی تامین و هزینه شده است.
وی افزود: واحد نیمه صنعتی پرورش گوسفند داشتی نیز با ظرفیت 75 راس دام در روستای هلوژان با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.
قاسمی نژاد تاکید کرد: این طرح با تولید سه تن گوشت در سال، برای 2 نفر اشتغالزایی کرده و با استفاده از تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و آورده متقاضی ایجاد شده است.
مدیر جهاد کشاورزی سروآباد با گرامیدشت هفته جهاد کشاورزی افزود: با توجه به تقارن هفته جهاد کشاورزی با ماه مبارک رمضان، بهره برداری از طرح های کشاورزی این شهرستان به هفته جاری موکول شده بود.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی امسال 10 طرح با اعتباری بیش از 21 میلیارد ریال در شهرستان سروآباد به بهره برداری می رسد. (21 تا 27 خرداد هفته جهاد کشاورزی بود)
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.