رشید قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پایگاه پیش بینی شده، سه پایگاه در مرکز استان و 11 پایگاه نیز در شهرستان ها و مناطق تابعه فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه برنامه سنجش از 16 تیر آغاز و تا 15 شهریور ادامه دارد، افزود: در اجرای طرح، والدین باید با مراجعه به مدرسه اطلاعات فرزند خود را در سامانه سناد ثبت و تکمیل کرده تا بعد از فعال شدن سامانه سنجش نسبت به نوبت گیری برای آنان اقدام و در وقت مقرر به پایگاه مورد نظر مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: در سال جاری هزینه اجرای برنامه سنجش 250 هزار ریال است که باید توسط اولیا پرداخت شود و در همین راستا دستگاه های کارتخوان در پایگاه های سنجش نصب شده تا اولیا از پرداخت هزینه به صورت نقدی خودداری کنند.
قربانی یادآور شد: نوآموزانی که سال گذشته به پایگاه سنجش پیش دبستانی مراجعه کرده و مورد ارزیابی قرار گرفته اند نیازی به نوبت گیری و مراجعه مجدد به پایگاه سنجش ندارند.
وی با تاکید بر ضرورت انتخاب مدارس مناسب و مجهز به عنوان محل پایگاه سنجش و توجه به کمیت و کیفیت کار و انتخاب عوامل اجرایی و تکریم مراجعین، خواستار بهره گیری از ظرفیت موجود برای ارائه خدمات مطلوب در اجرای طرح سنجش سلامت شد.
به گزارش ایرنا، یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش در اجرای پروژه مهر و فصل تابستان برنامه سنجش نوآموزان است، این برنامه به صورت فرابخشی با همکاری اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما و مسئولیت آموزش و پرورش استثنایی و همکاری بخش های درون سازمانی انجام می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.