به گزارش ایرنا عبدالرسول عمادی عصر یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پردیس علامه طباطبایی آموزش پرورش لرستان افزود: مسئله زیباسازی مدارس باید جزء اولویت های آموزش و پرورش باشد.
وی با بیان اینکه استان لرستان به رغم داشتن استعدادها و ظرفیت های فراوان از محرومیت های فراوانی رنج می برد، گفت: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید سرکشی به مدارس را از اولویت های خود قرار دهند و از نزدیک با فضاهای آموزشی آشنا شوند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احترام و تکریم معلمان باید در اولویت مدیران آموزش و پرورش باشد، افزود: مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان باید در بحث سخت افزاری و برنامه های دیگر برنامه های مدیرکل پیشین را ادامه دهد تا بخشی از این محرومیت جبران شوند.

** معلمان پدران و مادران معنوی همه انسان ها هستند
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز در این آیین با اشاره به نقش آموزش و پرورش در جامعه گفت: معلمان، پدران و مادران معنوی همه انسانها هستند.
حبیب الله خجسته پور افزود: متاسفانه تاکنون نقش معلمان در تصمیم گیری های کلان و خرد ضعیف بوده و امید است روزی برسد که نقش معلمان در تصمیم گیری های خرد و کلان دیده شود.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش می تواند در رشد همه ملت ها نقش اول را ایفا کند، اظهار کرد: آموزش کلید صلح و ثبات در جهان، کلید بهداشت و سلامت، کلید کارآفرینی، رشد اقتصادی، احترام به اقوام و باورها و ... است و اگر آموزش ما یک آموزش درست و اصولی باشد قفل همه موارد باز می شود.
خدانظر دریکوند مدیرکل پیشین آموزش و پرورش لرستان نیز با ارائه گزارش عملکرد خود گفت: در حال حاضر 2 هزار مدرسه فرسوده در لرستان وجود دارد و این استان از لحاظ تجهیزات آموزشی و کمبود اعتبارت رنج می برد.
وی افزود: برای جبران بخشی از اعتبارات به دنبال درآمدهای اختصاصی و تغییر کاربری بخشی از مکان ها شده ایم و تاکنون 200 کد را به تصویب رسانده و امیدواریم مدیریت جدید آن را اجرایی کند.
رضا زینی وند مدیرکل جدید آموزش و پرورش نیز برنامه های خود برای توسعه و رشد آموزش و پرورش لرستان را ارائه داد.
در این آیین از زحمات خدانظر دریکوند تجلیل و رضا زینی وند به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان معرفی شد.
9872/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.