به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان، فریدون یاسمی اظهار داشت: این نتایج پس از پایش و ارزیابی جایگاه های عرضه بنزین و نفتگاز در اردیبهشت امسال بدست آمد.
وی با بیان اینکه کنترل و ارزیابی جایگاه های فرآورده های نفتی سالانه در 2 مرحله انجام می شود، افزود: در این ارزیابی 46 باب جایگاه استان رتبه ممتاز و 9 باب دیگر نیز رتبه درجه یک را کسب کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان تاکید کرد: ارتقای وضعیت عمومی، رعایت استاندارد های فنی و ایمنی، ارتقای کیفی جایگاه ها، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تامین تجهیزات مورد نیاز امتیازهایی هستند که به واسطه رعایت آنها، جایگاه داران می توانند کارمزد بیشتری دریافت کنند.
یاسمی با اشاره به پایان کار مدارس و شروع سفرهای تابستانی یادآور شد: نیاز است مالکان و متصدیان جایگاه های عرضه سوخت در استان شرایط لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعین را فراهم کنند.
وی توجه جدی به امر سوخت رسانی، رعایت تکریم ارباب رجوع در جایگاه ها و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی را از وظایف و خط مشی اصلی این شرکت اعلام کرد.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.