به گزارش ایرنا از دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، این فراخوان به منظور ایجاد بستر فضایل اخلاقی با هدف تولید و جمع آوری آثار فاخر هنرمندان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، خوشنویسی و موسسات قرآنی برگزار می شود.
علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند آثار خود را در موضوعات اسما الحسنی، نماز، روزه، حج، روزی و کسب حلال و سبک زندگی اسلامی ایرانی به دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ارسال کنند.
عکاسی، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک شامل طرحی پوستر، نگارگری، معرق، نازک کاری و آثار حجمی از رشته های هنری نخستین فراخوان نمایشگاه مصور جلوه های ویژه قرآن، سنت و رمضان است.
هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 16 خرداد به دبیرخانه شورا در سنندج خیابان توحید - مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و یا در شهرستان های تابعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود تحویل دهند.
آثار برگزیده پس از داوری در نخستین نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد و به صاحبان آثار علاوه بر گواهی شرکت در نمایشگاه، لوح سپاس و جوایز نقدی اهدا می شود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.