به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، بهمن مرادنیا در جلسه شورای اداری بیجار که در محل سینما آزادی برگزار شد عنوان کرد: در انتخاب فرماندار هیچ پارامتری جز توانمندی وکارامدی در نظر گرفته نشده است وملاک این انتصاب توسعه دیارگروس است.

مرادنیا درباره زنجیره فولاد اظهار داشت: کلاف سردرگم فولاد را نظم داده ومطالعات اولیه انجام شده و به این نتیجه رسیدیم که دو مجموعه مستقل در شهرهای بیجار وقروه اجرایی شود.

وی ادامه داد: تفاهم نامه فولاد پانزده روز پیش به امضا رسید و وبزرگترین سرمایه گذاری با سرمایه بالغ بر یک میلیارد دلار در استان کردستان رقم خورد.

وی عنوان کرد: پروژه آهن اسفنجی در دو شهرستان بیجار وقروه بعد از ماه مبارک رمضان با حضور وزیر صنعت معدن وتجارت کلنگ زنی خواهدشد.

استاندار کردستان اظهار داشت: توافق نهایی برای پیوستن استان کردستان به حلقه فولاد با سرمایه گداری بالغ بر ۲/۲میلیارد دلار صورت گرفته اما مکان این زنجیره تاکنون مشخص نشده است.

مرادنیا در ادامه افزود: از محل سد سیازاغ، آب شرب نود روستا در شهرستان دیواندره و بیجار تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: برای انتقال اب از سد سیازاغ اعتباری بالغ ب یکصد وچهل میلیارد تومان نیاز است که با بانک های ملی وصادات برای سرمایه گذاری مذاکره شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: خوشبختانه برای راه آهن نیز اعتبار تخصیص یافته است واین مهم دارای ردیف اعتباری می باشد که باید با جدیت پیگیری گردد.

وی در پایان عنوان کرد: ساخت فیلم امیرنظام گروسی به کارگردانی آقای لطیفی نیز در دست اقدام است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 931095
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.