به گزارش ایرنا نظام مرادی روز شنبه در همایش 'سپاس از معلم' اظهار کرد: از این میزان اعتبار مصوب شده 120 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات یک هنرستان و 900 میلیون ریال جهت نوسازی مدارس شهرستان، تخصیص خواهد یافت.
وی اضافه کرد: بیجار در برخی از موارد طی سالیان گذشته فرودهایی داشته که در سال تحصیلی جاری، افزایش رتبه در قبولی کنکور، توازن در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی مناسب دانش آموزان، شاهد رشد جهشی در امر مهم آموزش و پرورش بیجار است.
او با اشاره به نقش مهم معلم در پرورش انسان گفت: نقش معلم، همانند نقش انبیاء الله و بر گرفته از رهنمودها و هدایت گری های اسلام جهت رسیدن به سعادت است.
مرادی با اشاره به عناصر سند تحول آموزش و پرورش افزود: اخلاق، یکی از مهمترین و حساس ترین عنصر این است که می تواند حیات جامعه را تحت تأثیر بسزایی قرار دهد.
وی اظهار کرد: معلم با اخلاق، یک الگوی بسیار عالی برای دانش آموزان خواهد بود، زیرا دانش آموزان، بیشترین الگوبرداری را از دوران تحصیل ابتدایی و معلم برداشت خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: مطابق قانون، آموزش و پرورش در ماده 13 حق پنج درصدی دارد که تاکنون حق آموزش و پرورش بیجار محقق نشده است.
شهرستان بیجار یک هزار و 300 معلم فعالیت می کنند و در سال تحصیلی جاری 12 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در 197 مدرسه در حال تحصیل هستند.
بیجار در 142 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.