مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال جاری برای گازرسانی به 180 روستای استان هدف گذاری شده است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در اولین جلسه هیئت رئیسه در سال ۹۷، گفت:کردستان از لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی وضعیت ویژه ای دارد و به علت وجود موانع طبیعی انجام پروژه‌های گازرسانی را با مشکل مواجه می‌سازد و این امر ایجاب می‌کند برای عملیات اجرایی پروژه‌ها برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 750 کیلومتر شبکه‌گذاری در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان انجام گرفته و تعداد 12هزار و 400 مورد انشعاب نصب و بیش از 33 هزار مشترک جدید به صف مصرف کنندگان این استان اضافه شده است.

فعله گری ادامه داد: در حال حاضر 1 میلیون و 530 هزار نفر از جمعیت استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که 6/95 درصد از کل جمعیت استان را شامل می شود .   

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال گذشته برای گازرسانی به 120 روستا برنامه ریزی انجام که تا پایان سال تمامی موارد عملیاتی و تا دهه مبارک فجر تعداد92 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند و تعداد 28 روستا نیز در سه ماهه اول سال جاری پروژه اجرایی آن ها به اتمام خواهید رسید.  

فعله گری به برنامه‌های سال 97 اشاره و اظهار داشت: در سال جاری برای گازرسانی به 180 روستای استان هدف گذاری شده و برای بخش صنایع و اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد در نظر است 150 تا 180 مورد از واحدهای صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند.  

وی سایر برنامه‌های سال 97 را این گونه توصیف کرد: بازنگری و بازبینی چارت سازمانی نیروهای شرکتی و پیمانکاری، برنامه‌ریزی جدی برای وصول مطالبات، تسویه حساب پیمان‌های معوقه ، نشت‌یابی و جلوگیری از پرت گاز با نصب کنتور‌های ارتقاء یافته و استقرار سیستم GIS از جمله راهبردهای لحاظ شده این اداره خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.