منصور مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نامگذاری سال 97 به نام حمایت از کالای داخلی گام مهمی در راستای رونق اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور است.
وی ادامه داد: در بحث اشتغال نیز مصرف کالاهای داخلی باعث افزایش اشتغالزایی در جامعه می شود و هر چقدر مصرف کالای داخلی افزایش پیدا کند، تولید داخلی نیز افزایش خواهد یافت.
نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به برنامه دولت در بحث ایجاد اشتغال در جامعه حمایت و مصرف کالای تولید داخل می تواند برنامه دولت را شتاب بخشد و بسیاری از مشکلات جامعه در این زمینه برطرف شود.
وی تاکید کرد: زمانی که از کالاهای تولید داخل استقاده می کنیم، تولید کنندگان نیز باید به این مهم توجه داشته باشند که کیفیت تولیدات خود را افزایش داده و رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند.
مرادی افزود: کالاهای داخلی باید توان رقابت پذیری با کالاهای خارجی را داشته باشند و تولیدکنندگان علاوه بر تامین کالاهای مصرف داخلی باید در زمینه صادرات نیز همت و تلاش کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای داخلی تاکید کرد و گفت: زمانی کالای ایرانی می تواند خودش را نشان دهد که صادرات داخلی افزایش یابد و نیاز به کالای ایرانی در خارج از کشور وجود داشته باشد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 52 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.