به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل استان کردستان اظهار کرد: شما نیز در توسعه شریک هستید و باید زمینه را فراهم و در امور تسهیل سازی کنید.
وی وجود امنیت و احساس آن را برای توسعه مهم دانست و افزود: امنیت در کردستان وجود دارد پس زمینه برای یک توسعه متوازن هم فراهم است.
فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به اینکه ارتباط سپاه با فعالان پایگاه های بسیج ادارات ارتباطی اداری و تحکم آمیز نیست از آنها خواست پایگاه بسیج ادارات نقطه امید مراجعین باشد.
سردار رجبی با بیان اینکه دل هر کس که در گرو انقلاب است باید به نابسامانی ها و آسیب ها اعتراض کند، اضافه کرد: پایگاه بسیج در ادارات باید مشکل مراجعینی که پناهی ندارند و یا از قوانین مطلع نیستند را حل کنند.
وی با تاکید بر کمک به مدیران کل و مسئولان ادارات یادآور شد: در راستای حل مشکلات فعالان پایگاه بسیج باید با زبان هنرمندانه در زمان مناسب و بدون جار و جنجال بعضی از موارد را به مدیران یادآوری کنند.
سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود روحیه بسیجی در میان همه مردم گفت: بسیجی به خاطر روحیه قوی خود اهداف را تا حصول نتیجه دنبال می کند.
وی با بیان اینکه جنس بسیجیان امروز از همان جنس جهاد روزهای دفاع مقدس است، تاکید کرد: دشمن اگر از ما می ترسد بخاطر نیروی زیاد و یا تجهیزات پیشرفته نیست بلکه بدلیل آن روح معنوی است که در دل مبارزه خود را نشان می دهد.
مسئول بسیج کارمندان استان کردستان هم در این نشست گفت: بسیج کارمندان استان 16 هزار عضو دارد که در 12 حوزه و 146 پایگاه فعالیت می کند.
علی بختیاری با اشاره به برنامه های مختلف بسیج کارمندان افزود: خدمات رسانی و محرومیت زدایی، ارتباط دو سویه مدیران و مناطق دور افتاده، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری کارگاه ها و نشست های هم اندیشی برخی از فعالیت های بسیج کارمندان است.
وی اضافه کرد: در بعد فرهنگی نیز بسیج کارمندان فعال بود و کاروان راهیان نور متشکل از کارمندان بسیجی به مناطق مختلف دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.