به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز دوشنبه در آیین جشن بزرگ میلاد کوثر و اهدای کمک هزینه ازدواج به زوج های بی بضاعت در سالن اجتماعات هتل هاله بانه اظهار کرد: ابعاد شخصیتی فاطمه زهرا (س) چنان گسترده است که فقط با مطالعه دقیق و عمیق می توان به ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگ اسلام پی برد.
وی افزود: باید در تربیت فرزندان، رعایت محرم و نامحرم، رعایت حلال و حرام روش ما با سیره حضرت زهرا (س) مطابقت داشته باشد در غیر این صورت باید در رفتار و کردار خود تجدید نظر کنیم.
حجت الاسلام کرمی تاکید کرد: اگر انسان در زندگی ملاک، معیار و الگوی مناسب داشته باشد دچار مشکل نمی شود و حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی حجاب و پوشش کامل اسلامی برای همه زنان جهان بویژه مسلمانان هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی، حجاب زنان را نشانه گرفته اند و می خواهند زن مسلمان را از فرهنگ اصیل و پوشش مناسب و محجبه دور کنند.
وی اضافه کرد: برای جلو گیری از آسیب های اجتماعی باید الگوهای قرآنی و دینی به عنوان الگوی سبک زندگی اسلامی را به زنان و خانواده ها معرفی کنیم و برای این منظور سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین و بزرگترین الگو است.
حجت الاسلام کرمی گفت: دختر گرانقدر پیامبر بزرگ اسلام (س) مفسر قرآن، عالم و دانشمند بودند و باید همه ابعاد زندگی ایشان به خوبی برای مردم تشریح و معرفی شود.

** موسسه خیریه آبشار عاطفه ها کمک هزینه 15 زوج نیازمند بانه را تامین کرد
رئیس تبلیغات اسلامی بانه نیز در سخنانی گفت: موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها، کمک هزینه ازدواج 15 زوج نیازمند و بی بضاعت را با همکاری مردم خیر و نیکوکار تامین کرد.
حجت الاسلام حسن رهبر اظهار کرد: ازرش هر کدام از این هدایا، 25 میلیون ریال است که توسط این موسسه مردمی تامین شد و در اختیار 2 زوج معرفی شده از سوی کمیته امداد و 13 زوج نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.
وی افزود: موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها، 250 نیازمند را در بانه شناسایی کرده و به این نیازمندان خدمات رسانی می کند.
حجت الاسلام رهبر هدف موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها را حامی یابی برای ایتام، پرداخت کمک هزینه درمانی به افراد نیازمند، فقرا و تهیه جهیزیه برای نو عروسان نیازمند اعلام کرد.
وی تاکید کرد: موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های به مددجویان خود آموزش هایی در زمینه ازدواج آسان، سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی پیامبر اسلام (ص)، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مکتب امام شافعی (ره) با استفاده از اساتید مجرب ارائه می دهد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور برخی مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم و خانواده های این 15 زوج جوان برگزار شد به هریک از این زوجین هدیه نقدی 25 میلیون ریالی بابت کمک هزینه ازدواج از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه ها اهدا شد.
موسسه خیریه آبشار عاطفه ها یک موسسه مردمی است و در کشور 482 شعبه دارد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.