به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مصطفی نوروزی عصر چهارشنبه در نشست اندیشه ورزی روابط عمومی های ادارات اوقاف غرب کشور اظهار کرد: روابط عمومی علم مدیریت چرخه اطلاعات میان سازمان ها و عموم مردم است و مسئولان روابط عمومی زمینه را برای ایجاد تفاهم میان مردم و سازمان فراهم می آورند.
وی با بیان اینکه هنر و خلاقیت یک مساله مهم در روابط عمومی ها است، افزود: نیاز است در حوزه وقف نیز روابط عمومی ها از ابزار مدرن و فضاهای پر مخاطب برای ارائه محتوی بهره بگیرند.
حجت الاسلام نوروزی تاکید کرد: در زمینه ترویج وقف، در صورتی که مردم خود را در مقابل محتوای هنرمندانه ببیند اعتمادشان نسبت به این سنت حسنه بیشتر خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه یک خبر هنگامی تاثیر دارد که بازخورد مناسبی بین مردم داشته باشد، افزود: یک خبر باید به گونه ای تنظیم شود که خواننده مانند یک داستان انگیزه برای خواندن آن داشته باشد.
وی با بیان اینکه روابط عمومی اوقاف یک روابط عمومی پویا و روبه پیشرفت است، ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین نشست هایی شاهد بهبود وضعیت کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی بخصوص در استان های غرب کشور باشیم.
به گزارش ایرنا، نشست اندیشه ورزی مسئولان روابط عمومی های ادارات اوقاف و امور خیریه غرب کشور با حضور مسئولان روابط عمومی استان های کردستان، ایلام، لرستان، همدان و کرمانشاه در سنندج برگزار شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.