نظام مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال در مدارس و مراکز اسکان فرهنگیان برای مهمانان اتاق های ویژه، الف و ب در نظر گرفته شده که تجهیزاتی چون تخت، یخچال، پتو، تلویزیون و گلیم فرش دارند.
وی افزود: رزرو اینترنتی مراکز اسکان از چهارم اسفند آغاز شده و متقاضیان تا 25 اسفند فرصت دارند از طریق اینترنتی به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی و رزرو محل اسکان خود اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: 17مرکز نیز به منظور پذیرش مهمانان در سطح استان پیش بینی شده و پذیرش حضوری و اسکان از 27 اسفند در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه آغاز می شود.
به گفته وی، برای نوروز سال آینده حدود 444 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به مهمانان فرهنگی و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
مرادی یادآور شد: پذیرش، اسکان و تکریم مهمانان فرهنگی در اولویت آموزش و پرورش است و تلاش می شود از عوامل اجرایی با تجربه و خوش برخورد جهت پذیرش و اسکان مهمانان استفاده شود.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و چالش های پیش روی اسکان و پذیرش مهمانان نوروزی گفت: تراکم مسافر در شرایط بد جوی، آسیب دیدن فضاها و تجهیزات آموزشی و هزینه های ناشی از مصرف حامل های انرژی از جمله این مشکلات است.
مرادی ابراز امیدواری کرد با تدبیر مسئولان و برنامه ریزی های لازم، برای جبران این هزینه ها مساعدت های لازم به آموزش و پرورش انجام شود.
در نوروز 96 از سوی ستاد اسکان آموزش و پرورش، 238 مدرسه با 2 هزار 274 کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی و دیگر مسافران نوروزی در استان کردستان اختصاص یافته بود.
در سال تحصیلی جاری در کردستان بیش از 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.