امیر جمشیدنژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه هر سال از اوایل اسفند حجم مسافرت های درون شهری افزایش چشمگیری دارد لذا برنامه ریزی های لازم برای سهولت در تردد شهروندان و مسافران را در اولویت قرار دادیم.
وی با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک شهری در آستانه سال نو تاثیر بسزایی دارد، افزود: در روزهای مانده تا آغاز سال نو، جابجایی شهروندان در خطوط اتوبوسرانی تا ساعت 20 شب انجام می شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: بیش از 90 دستگاه اتوبوس در 23 خط درون شهری و حومه آماده خدمات رسانی به همشهریان است.
جمشیدانژاد تاکید کرد: واحد بازرسی و نظارت این سازمان نیز بصورت ویژه بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت می کند و در صورت افزایش حجم مسافر، ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه تعیین 400 دستگاه تاکسی کشیک از دیگر اقدامات این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان است، گفت: تاکسی های کشیک صبح ها از ساعت 11 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا زمانی که مسافر در معابر باشد، اقدام به جابجایی مسافران می کنند.
وی اضافه کرد: تاکسی های کشیک در مسیرهای پرتردد شامل بهاران، شالمان، شهرک سعدی، خیابان حسن آباد، خیابان کشاورز، نایسر، فرجه، مولوی و عباس آباد در ساعات اعلام شده فعالیت می کنند.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد در روزهای پایانی سال از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند تا علاوه بر مدیریت زمان، از ایجاد ترافیک در ساعات پیک مسافر جلوگیری شود.
بیش از 90 دستگاه اتوبوس در 23 خط درون شهری آماده جابجایی شهروندان هستند که از این تعداد، 76 دستگاه خصوصی و مابقی نیز متعلق به سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.