مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه توسعه راه‌های استان از مطالبات جدی مردم است از برنامه‌ریزی و اقدام برای تحقق این امر خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام ملکی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نقش انکارناپذیر راه در توسعه همه‌جانبه استان و اینکه یکی از مطالبات جدی مردم، مسئولان و نمایندگان بوده از سال گذشته با برنامه‌ریزی، فعالیت‌هایی را شروع کردیم.

وی اظهار داشت: در این برنامه نگاه ما این بود که وضعیت اصلی راه استان را با اولویت سنندج به مراکز شهرستان‌ها و شهرستان‌های با استان‌های همجوار شمالی، جنوبی به‌صورت بزرگراه ارتقا بدهیم. در کنار این‌ها توجه به حوزه راه روستایی در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت.

 مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: شرایط برگزاری مناقصه ۸ تا از محورها و کریدورهای اصلی را مطرح کردیم و این ۸ تا محور ابتدا بحث کریدور شمال به جنوب استان بود که از حوزه سقز به سمت دیواندره - سنندج –کامیاران که در این قسمت آن قطعات باقی‌مانده و این مسیر را که سقز به سمت بوکان، ایرانخواه ادامه‌اش به سمت سقز، گردنه ماموخ  نیز به مناقصه گذاشته شده است.

ملکی همچنین گفت: در حوزه سنندج به سمت کامیاران از خروجی سنندج به سمت گردنه درکه، گردنه مروارید و در نهایت هم به سمت گاوشان و ورودی شهر کامیاران نیز جمعا ۷۵ کیلومتر با ۲۵۵ میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه به مناقصه گذاشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.