پرویز کولانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از حضور پرشور مردم در انتخابات و راهپیمایی ها بارها دشمنان از پافشاری بر تصمیمات غلط خود دست برداشته و ناچار شده اند که در برابر ابهت ملت ایران عقب نشینی کنند.
به گفته وی، در نظامی که مردم به عنوان یکی از پایه های اصلی تامین امنیت در داخل کشور، منطقه و سطح بین المللی هستند، آن نظام دارای اقتدار جهانی است.
کولانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برپایه نظام مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است گفت: نقش مردم از همان ابتدای شروع نهضت توسط حضرت امام (ره)یک نقش اساسی و بی بدیل بود؛ به گونه ای که یکی از رمزهای سه گانه موفقیت انقلاب اسلامی و پیروزی آن، حضور و وحدت مردم درکنار ایمان بخدا و رهبری حضرت امام بود.
فرماندار قروه، حضور مردم در وقایع مهم بعد از انقلاب همچون جنگ تحمیلی، انتخابات و راهپیمایی ها، خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره دنیا حضور ملت ما را در عرصه های مختلف به ویژه یوم الله 22بهمن رصد کرده و درپی شکاف بین حاکمیت و ملت هستند.
به گفته کولانی، به لطف خداوند توطئه دشمنان همواره خنثی شده و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمن نشان خواهند داد که پشت سر مقام معظم رهبری در راستای تعالی بیشتر نظام تلاش خواهند کرد.
وی، وحدت را یکی از مولفه های مهم امنیت خواند و افزود: دشمنان از وحدت ملت ایران هراس داشته و آن را سد راه رسیدن به اهداف شوم خود می دانند؛ بنابراین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره سعی داشته اند با نقشه های شیطانی وحدت اقوام و مذاهب کشور را به چالش بکشند.
او با بیان اینکه ملت هوشیار ایران همواره بر توطئه های شوم دشمنان غلبه کرده اند تاکید کرد: این مردم با حفظ وحدت و انسجام خود نقشه های دشمن را نقش برآب کرده و خواهد کرد.
کولانی یادآور شد: انسجام ملی بستر تقویت وحدت ، توسعه و پیشرفت کشور بوده و خواهد بود.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
خبرنگار: سارا صالحی**انتشار: عبدالله رحمانی
7345/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.