معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: ارتباط بی واسطه با مسئولان حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان تکلیف مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش اقبال روز شنبه در مراسم جشن بزرگ کارگری و کارفرمایی در سنندج با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور و حمایت مردم به منصه ظهور رسید، گفت: مردم در طول انقلاب با تحمل مرارات ها و سختی ها توانستند بر مشکلات فائق بیایند و آرمان های نظام را تحقق بخشند. 

وی با بیان اینکه صرف سخنرانی مردم را اقناع نمی کند، اظهار داشت: ملت نقش خویش را با پیروزی انقلاب ایفا کردند و اینک کارگزاران بایستی با مسئولیت پذیری در قبال خواسته و نیاز های مردم تلاش و اهتمام ورزند.

خوش اقبال عنوان کرد: علل برخورداری برخی از استان ها از امکانات فعلی نیز جذب و پذیرش سرمایه گذاران و بهره مندی از مزایای این حضور است لذا بایستی مسیری که اتخاذ می شود به تولید شغل منتهی شود چرا که با سهم اندک اعتبارات بهبودی حاصل نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با یادآوری این مطلب که قشر کارگر در طول انقلاب در بحران‌های مختلف حضور پررنگی داشته است، افزود: مسئولان جهت حرکت کردن در مسیر اشتغالزایی نیز با بازخوانی و بازشناسی برخی راهبردها و رویکردها بایستی نسبت به برخی رویه ها تجدید نظر کنند.

خوش اقبال تاکید کرد: در راستای حل و رفع مشکلات مردم ارتباط بی واسطه با مسئولان حق مردم و تکریم و پاسخگویی به آنان تکلیف مسئولان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.