به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: رشوه در طول تاریخ موجب سقوط و نابودی بسیاری از دولت ها شده و باید با این پدیده زشت و شوم مقابله کرد.
امام جمعه بندرعباس بهترین راهکار برخورد با رشوه را ارتقاء فرهنگ مقابله با آن در جامعه عنوان کرد و گفت: با ترویج فرهنگ مقابله با رشوه، این پدیده شوم را از ریشه بخشکانیم و اجازه ندهیم که برخی افرادی ضد انقلاب از این طریق به جامعه ضربه بزنند.
وی ضمن تشکر از استاندار هرمزگان در خصوص برخورد جدی با رشوه، گفت: با حمایت و استقبال استاندار از سخنانم امیدوارم شاهد برخورد با این پدیده در جامعه و کاهش مشکلات مردم باشیم.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبتهایی خود با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، تصریح کرد: باید نسل جوان را با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کرد.
وی با تاکید بر تبیین ارزش های دینی و اسلامی در جامعه ، گفت: مکتب اسلام، مکتب ادب و دوری از وحشی گری است و باید براساس اصول مکتب اسلام زندگی کنیم.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبتهای خود به مساله اهمیت پرداخت خمس اشاره کرد و گفت: دشمن در جهت تبلیغ خمس هراسی تلاش بسیاری دارد که مردم باید هوشیار باشند و فریب توطئه ها و دروغ های دشمنان را نخورند.
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: کسانی که خمس خود را می‌پردازند، می‌دانند که پرداخت خمس به اهلش کلید روزی آن‌ها است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی **انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.