معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به نقش محوری اساتید و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این قشر با بیان حقایق می‌تواند مدافع حق مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش اقبال در مراسم جشن انقلاب دانشگاهیان که در دانشگاه کردستان برگزار شد،گفت: انقلاب‌شکوهمند اسلامی با پشتیبانی و مشارکت مردم و بویژه نسل جوان و دانشجویان بروز و ظهور یافت.

وی با بیان اینکه در این انقلاب مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند، گفت: امام در روزهای آغازین انقلاب، نقش و حضور مردم را بواسطه این پیروزی در تمامی عرصه ها حائز اهمیت دانست و بر این مهم تاکید داشتند.

خوش اقبال عنوان کرد: امروز شاهد دنباله روی مردم در این مسیر پس از چهل سال هستیم از این جهت آزادی و حق رای به برکت نظام عینیت کامل به خود گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از آن جا که اساتید و دانشجویان در دفاع از انقلاب و ارزش های آن پیشتاز بودند بایستی با بیان حقایق مدافع حق مردم باشند.

خوش اقبال با یادآوری حق رای مردم در مناسبات مختلف‌کشور،گفت: در مقابل نیز مسئولان با پیگیری و پاسخگو بودن به مطالبات و نیازهای مردم بایستی در خدمت کردن بیشتر به آحاد جامعه اهتمام ورزند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.