به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار کرد: مردم از انقلاب نبریده اند بلکه از تبعیض و بی عدالتی گلایه دارند و با اینکه از عملکرد برخی مدیران دلخورند ولی دلبسته و حامی انقلاب هستند و این 2 نباید با هم مقایسه شود.
وی برخی مشکلات مردم و جامعه را ناشی از ضعف عملکرد تعدادی از مدیران دانست و افزود: باید این موضوع بطور جدی مورد توجه مدیران بالا دستی قرار گیرد.
حجت الاسلام مرادی به حضور و فعالیت خوب برخی هیات امنای مساجد در برگزاری جشن پیروزی انقلاب با محوریت حفظ حرمت ایام فاطمیه (س) اشاره و از اینکه برخی هیات ها فعالیت کمرنگ داشتند ابراز ناخرسندی کرد.
وی در خطبه اول نماز جمعه هم با بیان اینکه امید به غیر خدا زوال پذیر است و انسان از این امیدواری باید بترسد، تاکید کرد: مسلمان فقط به خداوند متعال امید و اتکا دارد و اگر کسی به غیر خدا و دیگر مخلوقات امیدی داشته باشد، قطعا از این تکیه و امید ناپایدار ترس و دلهره خواهد داشت.
حجت الاسلام مرادی به فرمایشات پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) در خصوص امید به خدا و بریدن دلبستگی به غیر خدا اشاره کرد و گفت: نشاط و شادی که در راستای فرامین الهی و موازین شرعی باشد، مستمر و پایدار است و غیر از این اگر اتکایی پیدا کند بطور حتم با گذشت روزگار به نابودی خواهد رسید.
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
7350/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.