به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه افزد: برگزاری جشن ها پیروزی انقلاب در محلات و مساجد برای تبیین ارزش های انقلاب بسیار مهم است.
وی افزود: جوانه های دیروز انقلاب به درختانی پر توان تبدیل شده اند و امروز کسانی همچون حججی ها در برابر پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب پای در میدان گذاشته اند.
حجت الاسلام حسینی مهمترین آسیب های انقلاب اسلامی را نفوذ دشمنان و تغییر ارزش ها عنوان کرد.
وی با استناد به برخی از آیات قرآن کریم، در مورد نفوذ دشمنان هشدار داد و افزود: دشمنان از سه راه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به دنبال نفوذ هستند.
خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت دهه فجر و ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جوان تاکید کرد.
امام جمعه ساوه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحول در وضعیت زیرساخت های مختلف در روستاهای کشور هستیم.
خطیب جمعه ساوه همچنین عزت و اقتدار ایران در جهان و منطقه، شکوفایی علمی و خودباوری و امنیت و استقلال را از مهمترین دستاوردهای های دیگر انقلاب اسلامی عنوان کرد.
امام جمعه ساوه از قوه قضائیه به دلیل دفاع از حقوق مالباختگان موسسات مالی و نیز اقدام اخیر رئیس این قوه مبنی بر اعلام نام قضات متخلف، قدردانی کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با تسلیت ایام فاطمیه، بر لزوم حفظ حرمت این ایام از سوی همگان تاکید کرد و گفت: کشور ما بیمه حضرت زهرا (س) است.
6539/3075 خبرنگار: یحیی معماری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.