به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی افزود: این رتبه بندی پس از اجرای مرحله دوم طرح درجه بندی جایگاه ها در سال 96 به دست آمد.
وی افزایش روند مطلوب درجه جایگاهها را نشان از توجه مالکان به دستورالعمل طرح درجه بندی و همکاری با این شرکت دانست و اظهار کرد: هم اکنون هشت درصد جایگاهها، درجه ٢ هستند که انتظار می رود سایر جایگاه های استان نیز با مجموع اقداماتی که شاخص های ارزیابی بشمار می آیند، به سطح های بالاتر طرح درجه بندی ارتقا یابند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه طرح درجه بندی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی همه ساله در 2 نوبت ٦ ماهه اجرا می شود، یادآور شد: شاخص هایی از جمله زیباسازی، تجهیزات، ارتباط با مشتریان، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و عملیات جایگاه ها مورد ارزیابی و درجه بندی قرار می گیرد.
یاسمی با اشاره به بازدیدهای منظم و تاکید بر پایش جایگاه های عرضه سوخت این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و ارتقای سطح کیفی و کمی مجاری عرضه سوخت، تاکید کرد: توجه جدی به امر سوخت رسانی، رعایت تکریم ارباب رجوع درجایگاه ها، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده و رعایت حقوق شهروندان و ارائه خدمات مطلوب، جز وظایف و خط مشی های این شرکت است.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
دریافت و تنظیم: وریا کرمی**انتشار: سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.