ماموستا فایق رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم ایران اسلامی سال ها با ظلم و استبداد رژیم پهلوی مبارزه کردند تا این انقلاب در 22 بهمن 57 به پیروزی برسد و اینک هر سال در 22 بهمن سالروز این پیروزی بزرگ با حضور در راهپیمایی دشمن شکن، این روز را جشن می گیرند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی با مشارکت در راهپیمایی روز پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل ضمن اعلام همبستگی و اتحاد خود، موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می شوند.
ماموستا رستمی تاکید کرد: دشمنان انقلاب از همان روزهای نخست پس از پیروزی انقلاب، دشمنی خود را با مردم ایران اعلام و از طریق مختلف و دسیسه و دشمنی به مقابله با خواست و اراده مردم بزرگ ایران برخواستند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: حضور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده تثبیت امنیت و آرامش موجود در کشور است و همه وظیفه داریم در این تثبیت امنیت نقش خود را ایفا کنیم.
ماموستا رستمی گفت: امنیت و آسایش کشورمان آسان بدست نیامده بلکه در سایه جانفشانی و نثار خون هزار شهید و رشادت جوانان این مرز و بوم حاصل شده پس باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.
وی با دعوت اقشار مختلف مردم کردستان برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: با توجه موقعیت خاص کشورمان و شرایط حساس منطقه، لازم است اقشار مردم حضور و مشارکتی گسترده و حداکثری در این راهپیمایی داشته و پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: مجید سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.