محمدرسول شیخی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 43 واحد از این تعداد مسکن روستایی و 35 واحد آن شهری است که بهره برداری شده و در اختیار مددجویان تحت پوشش این نهاد قرار می گیرد.
وی میزان اعتبار این پروژه ها 24 میلیارد و 670 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در این ایام 220 طرح اشتغالزایی با اعتبار 44 میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری می رسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل سبد غذایی به یک هزار و 800 کودک زیر پنج سال به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال، پرداخت 300 مورد وام کارگشایی به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال و اعطای 150 فقره جهیزیه به مبلغ سه میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش از دیگر برنامه های این نهاد در ایام دهه فجر است.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی مددجویان در کانونهای ولایت و جشنواره قرآنی ویژه کارکنان، توزیع پنج هزار و 400 بسته غذایی بنام شهدای کردستان در بین مددجویان، برگزاری همایش دستاوردهای انقلاب و برگزایر جشن های انقلاب در شهرهای استان از دیگر برنامه های این ایام است.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در کردستان به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.