علیرضا منتشلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به علت بارش برف و تداوم برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر و بر اساس تصمیم مدیریت بحران شهرستان ها، مدارس اکثر شهرستان های استان در برخی مقاطع تحصیلی امروز و در نوبت بعدازظهر تعطیل است.
براساس این تصمیم، تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستاهای شهرستان قروه و منطقه سریش آباد و تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستاهای شهرستان دهگلان تعطیل است.
همچنین مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستاهای شهرستان بیجار و منطقه کرانی و مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی روستایی شهرستان سنندج نیز امروز در نوبت عصر تعطیل است.
تمام مدارس سطح شهر و روستای منطقه کلاترزان و مدارس روستایی شهرستان دیواندره و شهر زرینه در همه مقاطع در نوبت بعد از ظهر امروز یکشنبه تعطیل شده است.
مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و روستاهای شهرستان بانه نیز در نوبت بعد از ظهر امروز هشتم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: هر گونه تغییر در زمینه تعطیلی مدارس در روز جاری از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، مدارس برخی از شهرستان های استان از جمله بیجار، قروه، زیویه، سقز و سنندج در برخی مقاطع تحصیلی امروز یکشنبه 8 بهمن در نوبت صبح نیز تعطیل بود.
بارش برف از روز شنبه در بیشتر مناطق استان کردستان آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، پیش بینی می شود آسمان استان امروز یکشنبه نیز تحت تاثیر این سامانه بارشی باشد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.