به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، سرکوت نجفی روز شنبه اظهار کرد: کمک به رونق صنعت توریسم در راستای جذب گردشگر و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مهمترین مزایای ثبت، نام یک شهر در تقویم محلی است.
وی افزود: برند سازی یک شهر می‌تواند به رونق اقتصادی آن کمک کند و سنندج دارای ظرفیت‌های فراوانی از لحاظ فرهنگی و هنری برای معرفی آن به ‌عنوان یک برند است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج مرور بر تاریخ درخشان و گنجینه پربار مشاهیر و نام آوران شعر و ادب، فرهنگ و عرفان این دیار را از مهمترین اهداف نامگذاری روز سنه در تقویم محلی اعلام کرد.
نجفی تاکید کرد: تعیین یک روز شاخص در تقویم بنام روز سنه به عنوان مثال تولد یکی از مفاخر شهر سنندج از اولویت های این نامگذاری است که شهروندان می تواند با نظرات خود شهرداری و شورا را در این کار مهم همراهی کنند.
وی یادآور شد: شهروندان و صاحب نظران می توانند در راستای این نامگذاری در تقویم محلی، پیشنهادات خود را به آدرس خیابان انقلاب، ساختمان بهارستان طبقه سوم معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ارسال کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری و استفاده از نظرات اساتید عرصه فرهنگ و هنر و همچنین بهره گیری از پیشنهادات شهروندان بتوانیم یک روز مناسب با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت کرده و از این طریق فرهنگ و هنر این دیار را بهتر و شایسته‌تر معرفی کنیم.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی**انتشار:سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.