معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با بیان اینکه مردم استان خواستار جامعه ای مدرن و فرا مدرن هستند، گفت: در سایه دولت الکترونیک رفاه و آسایش بیشتری عاید مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی شامگاه چهارشنبه در آیین راه اندازی طرح پرداخت های خرد که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، افزود: از جمله سرمایه مردم کرد دارا بودن خصلت و منش خلاقانه و نوآور پذیر است که روز به روز به تعالی آن افزوده می شود.

وی نقش و جایگاه رانندگان تاکسی را در جذب گردشگران مهم ارزیابی کرد و گفت: از آن جا که گردشگری مهم ترین ظرفیت کردستان تلقی می‌شود می‌طلبد قشر زحمتکش تاکسیرانی با نوع برخورد و رفتار و نیز راهنمایی پسندیده به مسافران در معرفی هر چه بیشتر این منطقه در راستای جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران اهتمام ورزند.

فیروزی با بیان اینکه مردم کردستان خواستار جامعه ای مدرن و فرا مدرن هستند، افزود: در سایه دولت الکترونیک رفاه و آسایش بیشتری عاید مردم می شود چرا که در فرآیند کار سرعت و دقت و شفافیت به منصه ظهور می رسد و از فساد اداری و اتلاف وقت نیز کاسته می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان عنوان کرد: از دیگر ویژگی بارز شهر هوشمند روی آوری مردم آن جامعه به کتاب و کتابخوانی به عنوان اصلی مهم در راستای جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده از محصولات داخلی جهت حضور جوانان در عرصه کار و عمل است.

فیروزی تاکید کرد: حرکت بسوی مدرنیته انتخاب نیست بلکه الزام است و چنانچه مسئولان از این مهم غفلت و کوتاهی کنند هزینه بیشتری بر مردم تحمیل می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.