به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالله حیدری روز دوشنبه در راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی این شهر اظهار کرد: در روزهای اخیر برخی عوامل ضد انقلاب به بهانه های واهی و عوام فربیانه تلاش کردند جامعه را به ناامنی بکشانند و پایه های نظام اسلامی را متزلزل کنند ولی این توطئه با هوشیاری مردم نقش برآب شد.
وی حضور خودجوش و گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم را نشانه وفاداری ایشان به انقلاب اسلامی دانست و افزود: این حضور دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان علیه انقلاب مایوس و یر افکنده می کند.
ماموستا حیدری با بیان اینکه مرزداران غیور هیچگاه به دشمن اجازه عرض اندام نمی دهند، تاکید کرد: مرزداران غیور بانه همیشه مدافع مرزهای کشور بوده و از تمامیت ارضی خود محافظت کرده اند.
اقشار مختلف مردم بانه روز دوشنبه با برگزاری راهپیمایی باشکوهی از چهار راه اوقاف تا میدان انقلاب ضمن محکوم کردن ناآرامی های اخیر و تخریب اموال عمومی ‌بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه و نظام اسلامی به منصه ظهور رساندند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فتنه گر و آشوب گر، نفرت و انزجار خود را از توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشان دادند و پاسخی منفی و دندان شکن به دشمن دادند تا ثابت کنند همچنان در سایه هدایت های مقام معظم رهبری حامی و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش ایرنا، برخی سپرده گذاران در موسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی از هفتم دی ماه در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کرده که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.
در همین حال با وجود فراخوان دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور، حرکت آنان ناکام ماند و مردم از چند روزگذشته تاکنون با برپایی راهپیمایی های خودجوش و وحدت آفرین، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه را محکوم می کنند.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.