استاندار کردستان خواستار کارآمدتر شدن جلسات تخصصی استان شد و گفت: در این گونه جلسات باید به صورت کارشناسی و تخصصی بر روی مسایل بحث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سنندج، گفت: مواد مخدر و تبعات مصرف آن واقعیتی اجتناب ناپذیر است که استان را درگیر خود کرده است از این جهت بایستی مسئولین با ارائه راهبرد و راهکار از تسری و گسترش آن در جامعه جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: جلسات بایستی به نحوی ساماندهی شوند که با ارائه نقطه نظرات بتوان چالش و نقاط ضعف را شناسایی و نسبت به بهبود وضعیت و کاهش پدیده اقدام و تلاش کرد.

مرادنیا بر اهمیت بیان مشکلات به صورت شفاف از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: فضا و محیط جلسات بایستی به سمتی پیش رود که نقد و انتقاد از دستگاه های اجرایی در راستای شناسایی کاستی ها و رسیدن به نتایج اجرا صورت گیرد در غیر این صورت خروجی قابل قبولی نخواهیم داشت.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: پاره ای اوقات غفلت و بی توجهی به برخی برنامه ها نمود این پدیده را افزون کرده لذا انتظار می رود با عملیاتی نمودن راهبرد ها از قبیل توسعه فضا و امکانات ورزشی برای بانوان و مردان نسبت به پیشگیری این مهم اقدام کنیم.

مرادنیا به ارائه پیشنهادی در این رابطه پرداخت و عنوان کرد: گزینش سه تا چهار تن از افراد صاحب ایده و اندیشه در جلسات جهت بازبینی و بررسی و نیز شفاف سازی مصوبات قابل اجرا می تواند نتابج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

مرادنیا بیان کرد: وظیفه و رسالت دستگاه های اجرایی انجام تعهدات و طرح نواقص و مشکلات کاری است که به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی بایستی عینیت یابد چرا که همه نسبت به این پدیده مسئول هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.