ماموستا فایق رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امنیت کشورمان حاصل خون هزاران شهید است، اظهار کرد: هدف دشمنان اخلال در امنیت ایران اسلامی به عنوان تنها کشور با ثبات و امن منطقه است ولی هرگز موفق به این کار نخواهند شد.
وی افزود: هدیه دنیای غرب به سرکردگی استکبار و صهیونیست ها به کشورهای اسلامی بویزه در منطقه خاورمیانه چیزی جزء غارت ثروت و اموال آنها، اختلاف و تفرقه و نابود کردن زیربناهای اقتصادی و اجتماعی نیست.
ماموستا رستمی مردم کردستان را مردمی آگاه و فهیم و هوشیار در مقابل توطئه های دشمن دانست و یادآور شد: مردم این استان به محض اینکه احساس کنند امنیت کشور در خطر است در صحنه حضور یافته و از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کنند.
وی تاکید کرد: آتش زدن پرچم، حمله به بانک ها و تخریب اموال عمومی از سوی فریب خوردگان بیگانه پرست در ناآرامی های اخیر، ماهیت حمایت استکبار از این جریان ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را آشکار کرد.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم اقتصاد را توسعه دهیم نه اینکه کشور را ضعیف و دشمن را شاد کنیم، گفت: مسئولان تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بکار گیرند و بدانند مشکلات مردم، مشکلات نظام است و این 2 جدا از هم نیستند.
ماموستا رستمی اضافه کرد: دین اسلام مخالف با اغتشاش و ضرر به بیت المال است البته اسلام بر تحقق خواسته ها و مطالبات مردم از سوی مسئولان تاکید دارد اما مطالبات باید از راه قانونی بیان شود.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از مردم این استان خواست اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان برای ایجاد ناآرامی ندهند و دولت و مسئولان اجرایی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور همراهی کنند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.