بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم مطمئن باشند مسئولان اجرایی با همکاری نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کمبودها بکار گرفته اند.
وی با اشاره به برخی ناآرامی ها در روزهای گذشته افزود: فرصت طلبان وابسته به دشمن و گروه های معاند که هدف شان ضربه زدن به نظام اسلامی است در این شرایط سعی دارند به اهداف شوم خود که همان دشمنی با مردم و جمهوری اسلامی است، برسند.
مرادنیا تاکید کرد: موضوع مطالبات عمومی و خواسته های مردم با هدف تعداد محدود مخلان نظم و امنیت و عامل بروز این ناآرامی ها متفاوت است بنابراین مردم باید با مسئولان در خنثی کردن این توطئه ها همکاری کنند.
به گفته وی، تجمع ها ریشه مشخص دارد و عده ای ناآگاه تحت تاثیر دشمنان و معاندان نظام اسلامی می خواهند از مردم سوء استفاده کرده و آنها را علیه انقلاب و نظام تحریک کنند ولی عدم همراهی و همکاری مردم این ترفند آنها را خنثی کرده است.
استاندار کردستان با بیان اینکه برپایی هر گونه تجمع بدون اخذ مجوز از مجاری رسمی، غیر قانونی است، یادآور شد: به طور حتم با تحریک کنندگان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می شود.
وی با بیان اینکه مردم استان در این ایام ثابت کردند آگاه و هوشیارند و فریب فرصت طلبان معاند را نمی خورند، ادامه داد: استان کردستان به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام، کمترین تنش و ناآرامی را داشته است.
خبرنگار: مجید سلیمانی** انتشار: امید بهمنی
9102/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.