مدیرکل تعزیرات کردستان گفت: در ۹ ماهه امسال بالغ بر ۵ هزار و ۶۹۵ فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نجیم حسینی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سنندج، افزود: در ۹ ماهه امسال بالغ بر ۵ هزار و ۶۹۵ فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان داشتیم که با احتساب پرونده های مانده سال گذشته ۵ هزار و ۸۶۴ فقره پرونده مختومه شد.

وی عملکرد این اداره کل را در حوزه رسیدگی به پرونده ها ۱۰۸ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد پرونده های مانده ۹ ماهه امسال ۴۱۰ پرونده برآورد شده است.

حسینی عنوان کرد: امسال ۴ هزار و ۸۹۱ فقره پرونده در اجرای احکام داشتیم که با احتساب ۷۵۶ پرونده مانده سال گذشته جمعا ۵ هزار و ۱۱۴ فقره پرونده در این حوزه مختومه شد.

مدیر کل تعزیرات کردستان عملکرد این اداره را درباره اجرای احکام نیز ۱۰۶ درصد دانست و گفت: طی این مدت بالغ بر ۹۹ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان وصول و به خزانه دولت واریز و منتقل شد.

حسینی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی استان به عنوان مرکز رسیدگی به پرونده‌های تجدیدنظر سه استان کردستان و کرمانشاه و همدان انتخاب و در این مدت ۴۲۹ فقره پرونده تجدید نظر مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه نیز رئیس اتاق بازرگانی و صنایع سنندج حمایت از تولید و تولید کنندگان را اصلی مهم و ساسی تلقی کرد و گفت: با افزایش کیفیت کالاهای داخلی مصرف کالاهای خارجی به حاشیه رانده می شود منتهی تحقق این مهم مشروط به رقابت‌پذیر بودن کالاهای داخلی با خارجی است.

حسینی اظهار داشت: تولید با کیفیت فضا و میدان را برای افراد سودجو تنگ و دشوار می‌کند از این جهت نقش صداوسیما برای اطلاع‌رسانی و روشن‌گری مردم مهم خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.