به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، منصور مجاوری روز دوشنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش مریوان اظهار کرد: پس از سال ها بی توجهی و عدم اجرای ماده 18 قانون شوراها و از بین رفتن بسیاری از فضاهای آموزشی، وزارت آموزش و پرورش به احیای این ماده اقدام کرد و طرح ایجاد درآمد زایی از طریق تجاری سازی فضاهای در اختیار آموزش و پرورش کلید خورده است.
وی افزود: در صورت استفاده از این طرح محدودیت منابع برای شهرستان ها که شرایط لازم برای درآمد زایی پایدار دارند، مرتفع و تحقق آن به ارتقای کیفیت آموزشی کمک خواهد شد.
مجاوری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در توسعه و پیشرفت کشور گفت: سرمایه انسانی اولین حرف را در توسعه می زند و باید با تفکر اقتصادی و مشارکتی به تربیت دانش آموزان اقدام شود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش از مشارکت به عنوان یک ضرورت نام برد و بر توجه آموزش و پرورش به این بعد از ابعاد تربیتی تاکید کرد.
وی همچنین به ظرفیت های مریوان اشاره کرد و گفت: این شهرستان با جاذبه های طبیعی و گردشگری، فرصت ارزشمندی در جهت توسعه گردشگری دارد و می توان از این فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.
در سطح کشور 270 مرکز رفاهی، 170 درمانگاه و 15 هزار محل ستاد اسکان به فرهنگیان خدمات رسانی می کنند.
دریافت: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.