به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان که به منظور تکریم و معارفه معاونین سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای دقیق برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌تواند راه حل خروج از بن بست ها باشد و می توان با ایجاد فضای نشاط و امید به آینده برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان کردستان بیش از پیش امیدوار بود.
وی افزود: برای رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار باید فضای کسب و کار را رونق بخشید و به اقتصاد و معیشت شهروندان توجه مضاعفی کرد تا امنیت پایدار که از امنیت تک تک خانواده ها نشات می گیرد، در جامعه ایجاد شود.
خوش اقبال تاکید کرد: علاوه بر این مولفه ها، امنیت پایدار زمانی به ثمر خواهد نشست که تمامی آحاد جامعه، جریان های فکری درون نظام، احزاب و گروها امنیت را بخشی از وجود خود بدانند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان از مدیران این حوزه خواست زمینه ارتباط موثر با گروه‌ها و جریانات فعال سیاسی و احزاب، جراید و اصحاب رسانه را در فضای حقیقی و مجازی فراهم کنند.

**پاسخگویی به مطالبات برحق مردم از وظایف مسئولان است
وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز که دنیای ارتباطات واطلاعات است دانستن حق مردم است، افزود: پاسخگویی به مطالبات بر حق مردم از وظایف مسئولان است و باید با تلاش و جدیت به آن جامعه عمل بپوشانیم.
خوش اقبال در ادامه نقد پذیری را لازمه کار مسئولان دانست و اضافه کرد: نقد منصفانه حق مسلم تمامی احزاب، گروه‌ها، سازمان ‌های مردم نهاد و رسانه ها است و معتقدم نقد منصفانه موجب اصلاح امور خواهد شد.
وی گفت: نشست های دوره ای با فعالان سیاسی، احزاب و اقشار مختلف مردم خواهیم داشت چون بر این باور هستم که با ایجاد فضای صمیمی می‌توان چرخ های پیشرفت و توسعه استان را به حرکت در آورد.
معاون استاندار کردستان تعامل سازنده و اثر گذار با اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در جهت تداوم امنیت پایدار در استان را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد و یادآور شد: با تهدیدهای احتمالی که امنیت مردم استان را تحت الشعاع قرار دهد، بشدت برخورد خواهد شد.
خوش اقبال در ادامه با اشاره به رای 72 درصدی مردم کردستان به دکتر روحانی اظهار کرد: باید به پشتوانه این رای حداکثری گام های اساسی و مهمی را با توجه به خط مشی و سیاست های اجرایی دولت تدبیر و امید در جهت توسعه همه جانبه کردستان و رفع مشکلات مردم بر داشته شود.
وی یادآور شد: حوزه سیاسی و امنیتی استانداری با تمام توان در کنار سایر نهادهای استان قرار خواهد گرفت و به توسعه و پیشرفت همه جانبه، رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار استان کمک می کند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه با ساختارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان آشنایی دارم، گفت: تلاش می شود با استفاده از همه ظرفیت ها جایگاه فرهنگ و هنر این استان بیش از گذشته ارتقا پیدا کند تا نام کردستان همواره بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.
وی تاکید کرد: تمام این برنامه‌ها و رویکردها در سایه همفکری، تعامل، وحدت، همدلی، انسجام و برادری بین تمام آحاد جامعه، دستگاه ها و نهادها در بخش های مختلف محقق خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور استاندار کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس، اعضای شورای اداری و شورای تامین برگزار شد از خدمت علیرضا آشناگر تقدیر و حسین خوش اقبال با حکم وزیر کشور به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان معرفی شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.